skontaktuj sie z nami

kontakt@akademiagier.pl

Szkolenia

Animacja i Grafika

Grafika i animacja w grach komputerowych z użyciem Gimp i Blender (poziom I)

Rozpoczęcie 27-10-2018 Liczba godzin 20 Cena 1.250 zł

Szkolenie bezpłatne !!!

Oferta dotyczy  osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy, przewidzianych do zwolnienia (będących na wypowiedzeniu) lub zagrożonych zwolnieniem z pracy z przyczyn pracodawcy.

 
Planowane terminy szkoleń:
  • Szkolenie weekendowe, zajęcia odbywać się będą  w soboty i niedziele w godzinach 09:00-14:20
  • szkolenie w dniach 13,14,20 październik 2018
  • szkolenie w dniach 27,28 październik, 10 listopad 2018
  • szkolenie w dniach 18,24,25 liostopad 2018
UWAGA! Dla uczniów i studentów zniżka 10% na podstawie ważnej legitymacji szkolnej/studenckiej.
 
Cel szkolenia:

Uczestnicy kursu otrzymają podstawy wiedzy teoretycznej z zakresu grafiki 2d, 3d oraz animacji. W trakcie trwania kursu uczestnicy zapoznają się również z interfejsem i podstawowymi funkcjami programów GIMP oraz Blender 3d. Kursanci pod okiem instruktora stworzą teksturę dla zadanego modelu, zbudują model 3d korzystając z podstawowych brył geometrycznych oraz operacji logicznych. Podczas szkolenia szczególny nacisk położony będzie na techniki wykorzystywane w trakcie przygotowywania modeli 3d na potrzeby gier komputerowych.

 
Program szkolenia:
 
  • Wstęp do programu GIMP:
    • Podstawowe narzędzia programu.
    • Praca na warstwach.
    • Filtry i efekty.
    • Retouch zdjęć i grafik.
  • Wstęp do programu Blender 3d:
    • 3d View.
    • Dodawanie obiektów do sceny - bryły podstawowe.
    • Operacje na obiektach: obrót, translacja, skalowanie.
    • Łączenie obiektów.
    • Przygotowanie prostego modelu do gry - skrzyni skarbów.
  • Materiały:
    • Wstęp do materiałów.
    • Nadawanie wielu materiałów jednemu obiektowi.
  • Teksturowanie za pomocą programu GIMP i Blender 3d:
    • Mapy UV.
    • Przygotowanie mapy UV dla modelu skrzyni skarbów.
    • Malowanie tekstur - przygotowanie tekstur dla modelu skrzyni skarbów.
  • Wykorzystanie modeli 3d w grze - w środowisku Unity 3d.
  • Wstęp do Unity 3d:
    • Widok sceny
    • Obiekty gry
    • Prefaby
  • Zaimportowanie modelu i tekstury do Unity 3d
  • Rozwiązywanie problemów ze skalą i rotacją.
  • Import
  • Ustawienie materiału
  • Ustawienie kolizji
  • Budowa prefaba


 



Wyślij zgłoszenie lub zapytanie

( * ) pola wymagane

Jeśli masz problem z wysłaniem zgłoszenia napisz do nas na adres: kontakt@akademiagier.pl