skontaktuj sie z nami

kontakt@akademiagier.pl

Szkolenia

Animacja i Grafika

Grafika i animacja w grach komputerowych z użyciem Gimp i Blender (poziom II)

Rozpoczęcie 11-11-2018 Liczba godzin 20 Cena 1.250 zł

Szkolenie bezpłatne !!!

Oferta dotyczy  osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy, przewidzianych do zwolnienia (będących na wypowiedzeniu) lub zagrożonych zwolnieniem z pracy z przyczyn pracodawcy.

Planowane terminy szkoleń:
  • Szkolenie weekendowe, zajęcia odbywać się będą  w soboty i niedziele w godzinach 09:00-14:20
  • Wstępny harmonogram spotkań: 21,27,28 październik 2018
  •  
  • szkolenie w dniach 11,17,18 listopad 2018
  • szkolenie w dniach 18,24,25 listopad 2018
Cel szkolenia:
W trakcie zajęć uczestnicy zapoznają się z techniką modelowania obiektów 3d poprzez modyfikację ich siatki. Poznają metody rozkładania map UV obiektów, metody i cel tworzenia Normal Map oraz Specular Map. W trakcie zajęć uczestnicy realizować będą kompletny projekt modelu 3d wraz z animacją. Ukończony model osadzony zostanie w silniku do gier Unity3d.
 
Program:
 
  • Modyfikacja siatki obiektów 3d.
    • Edycja wierzchołków, krawędzi i ścian.
    • Operacja extrude.
    • Operacja loop cut.
    • Podstawy topologii - dlaczego warto, by obiekt był złożony z samych czworokątów?
    • Wykonanie prostego obiektu do gry - szyldu.
  • Rigging:
    • Idea kości obiektu.
    • Przygotowanie szkieletu dla obiektu stworzonego na pierwszych zajęciach.
    • Wagi i łączenie obiektu ze szkieletem.
  • Wstęp do animacji:
    • Timeline i edytor Dope sheet w Blenderze.
    • Animacja pose-to-pose na przykładzie wcześniej zbudowanego szkieletu.
  • Rozszerzenie informacji o materiałach:
    • Przygotowanie mapy UV dla obiektu stworzonego na pierwszych zajęciach.
    • Przygotowanie tekstury w programie GIMP.
    • Rola specular i normal map.
  • Sculpting
    • Przygotowanie modelu w wersji high resolution.
    • Przygotowanie normal i specular map dla obiektu stworzonego na pierwszych zajęciach, w oparciu o model high resolution.
  • Osadzanie modeli w świecie Unity 3d.
    • Zaimportowanie modelu i tekstury do Unity 3d:
      • Import
      • Ustawienie materiału wraz z specular i normal map.
      • Ustawienie kolizji
      • Budowa prefaba
    • Oświetlenie modelu:
    • Rodzaje świateł w Unity 3d.
    • Umieszczanie świateł w Unity 3d.
    • Ustawianie kamery w Unity 3d.
    • Efekty kamery w Unity 3d.
    • Wypalanie ambient occlussion w Unity 3d.
    • Przygotowanie sceny z animowanym obiektem w Unity 3d.

 



Wyślij zgłoszenie lub zapytanie

( * ) pola wymagane

Jeśli masz problem z wysłaniem zgłoszenia napisz do nas na adres: kontakt@akademiagier.pl