skontaktuj sie z nami

kontakt@akademiagier.pl

Szkolenia

Programowanie

Programowanie gier z wykorzystaniem silnika Unity3D w C# (poziom I & II)

Rozpoczęcie 07-04-2018 Liczba godzin 40 Cena 2.250 zł

Szkolenie bezpłatne !!!

Oferta dotyczy  osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy, przewidzianych do zwolnienia (będących na wypowiedzeniu) lub zagrożonych zwolnieniem z pracy z przyczyn pracodawcy.

 
Planowane terminy szkoleń:
  • 10,11,17,18,24,25 luty 2018
  • 7,8,14,15,21,22 kwietnia 2018
Szkolenie weekendowe, zajęcia odbywają się w soboty i niedziele w godzinach 09:00-14:20
 
Harmonogram spotkań:
 
  • 10,11,17,18,24,25 luty 2018
  • 7,8,14,15,21,22 kwietnia 2018
 
 
UWAGA! Dla uczniów i studentów zniżka 10% na podstawie ważnej legitymacji szkolnej/studenckiej.
 
Cel szkolenia:
 

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które chcą tworzyć gry komputerowe. Uczestnicy uczą się od podstaw programowania w języku C#, poznając m.in. zagadnienia: obiektowość, klasy, struktury, funkcje, instrukcje warunkowe, tablice i kolekcje, pętle, wyrażenia lambda, LINQ, interfejsy, atrybuty. Dodatkowo dowiedzą się także jak tworzyć programy z wykorzystaniem posiadanej wiedzy w środowisku Visual Studio. Omawiane tematy są przeplatane przykładami i ćwiczeniami bezpośrednio w środowisku przeznaczonym do tworzenia gier (Unity 3d) celem utrwalenia wiedzy.

Program:
 
  • Omówienie podstawowych typów zmiennych i operatorów
  • Omówienie funkcji
  • Instrukcje warunkowe
  • Napisanie prostego projektu z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
  • Omówienie tablic i kolekcji
  • Wyrażenia iteracyjne – pętle
  • Omówienie procesu debugowania
  • Wprowadzenie do tematu klas i struktur
  • Napisanie prostego projektu z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
  • Rozwinięcie tematu klas i struktur – modyfikatory dostępu, dziedziczenie i polimorfizm, funkcje wirtualne, klasy abstrakcyjne
  • Rozwinięcie tematu klas i struktur – przeciążanie funkcji i operatorów, zmienne i klasy statyczne, singletony
  • Napisanie projektu prostej gry z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
  • Obsługa i wyrzucanie wyjątków
  • Delegowanie funkcji oraz zdarzenia
  • Omówienie wybranych klas i funkcji API Unity 3d
  • Napisanie prostego projektu gry z wykorzystaniem całości wiedzy nabytej podczas zajęć
  • Wyrażenia lambda
  • LINQ
  • Interfejsy
  • Napisanie projektu gry z wykorzystaniem zdobytej wiedzy
  • Atrybuty
  • Serializacja
  • Napisanie własnego systemu zapisu i odczytu stanu gry
  • Generics, czyli odpowiednik szablonów z C++
  • Reflection oraz metadata
  • Wykorzystanie zdobytej wiedzy w projekcie gry
  • Podstawy Visual Studio – tworzenie projektów i edycja kodu
  • Debugowanie kodu w Visual Studio
  • Stworzenie gry komputerowej w środowisku Visual Studio z wykorzystaniem wiedzy zdobytej na zajęciach
     

 



Wyślij zgłoszenie lub zapytanie

( * ) pola wymagane

Jeśli masz problem z wysłaniem zgłoszenia napisz do nas na adres: kontakt@akademiagier.pl