skontaktuj sie z nami

kontakt@akademiagier.pl

Szkolenia

Wprowadzenie, Projekt

Wprowadzenie do gier komputerowych

Rozpoczęcie 03-09-2016 Liczba godzin 12 Cena 980 zł
 
 
Planowane terminy szkoleń:
  • Szkolenie weekendowe, zajęcia odbywać się będą w tygodniu w godzinach 10:00-16:00.
     
Harmonogram spotkań:

11-12 lipca 2015 r.

UWAGA! Dla uczniów i studentów zniżka 10% na podstawie ważnej legitymacji szkolnej/studenckiej.
 
Cel szkolenia:
Szkolenie jest przeznaczone dla osób chcących zapoznać się z ogólnym zagadnieniem projektowania i produkcji gier komputerowych. Uczestnicy kursu zapoznają się z procesem powstawania gry komputerowej.
 
 
Program:
  • Różne rodzaje gier – podział na gatunki i typy odbiorców. Omówienie na przykładach.
  • Jakie elementy gry są najbardziej istotne – co jest najważniejsze w danym typie rozgrywki i kiedy gra jest „grywalna”?
  • Proces tworzenia gry od pomysłu po sklepowe półki – omówienie poszczególnych faz produkcji gry.
  • Podział zespołu na działy i omówienie ich pracy.
  • Omówienie głównych zespołów produkujących grę komputerową.
  • Jak wygląda tworzenie elementu gry – współpraca i komunikacja między działami.
  • Szczegółowe omówienie obowiązków i specyfiki pracy na stanowisku:
    • Projektanta Gry – wstęp do projektowania rozgrywki oraz dokumentacji projektowej.
  • Szczegółowe omówienie obowiązków i specyfiki pracy na stanowisku:
    • Projektanta Fabuły – omówienie etapów projektowania fabuły gry komputerowej, od szkicu po dialogi i finalne teksty.
    • Programisty – różnice pomiędzy programistą rozgrywki, silnika, narzędzi i grafiki.
    • Artysty Koncepcyjnego – omówienie procesu tworzenia szkiców koncepcyjnych.
    • Testera Gier – prezentacja pracy testera gier komputerowych, zasady zgłaszania błędów i kontroli jakości.
    • Projektanta Dźwięku – prezentacja sposobów nagrywania i obróbki dźwięku oraz zasad udźwiękawiania animacji i lokacji w grach.
    • Artysty Lokacji – omówienie procesu przygotowywania grafiki plansz do gier w programach do tworzenia grafiki 3d oraz silniku Unity 3d.
  • Szczegółowe omówienie obowiązków i specyfiki pracy na stanowisku:
    • Artysty Postaci – omówienie procesu tworzenia postaci do gry komputerowej oraz narzędzi do produkcji grafiki 3d, używanych w tym procesie.
    • Animatora – omówienie etapów tworzenia animacji do gry komputerowej. Przygotowanie animacji w programie do tworzenia grafiki 3d oraz silniku Unity 3d.
  • Biznes i gry komputerowe - pozyskiwanie inwestorów, modele biznesowe, sprzedaż gry.
  • Rola producenta. Budżetowanie produkcji. Metodyki zarządzania zespołem, sprawdzające się podczas produkcji gry.
  • Produkcja gier Indie – jak wyprodukować dobrą grę z małym budżetem.


Wyślij zgłoszenie lub zapytanie

( * ) pola wymagane

Jeśli masz problem z wysłaniem zgłoszenia napisz do nas na adres: kontakt@akademiagier.pl