Animacja i Grafika
Grafika i animacja w grach komputerowych z użyciem Gimp i Blender (I)
- szkolenie w dniach: 1,2,8 luty 2020
Szkolenie weekendowe, zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele w godzinach 09:00-14:20
Uczestnicy kursu otrzymają podstawy wiedzy teoretycznej z zakresu grafiki 2d, 3d oraz animacji. W trakcie trwania kursu uczestnicy zapoznają się również z interfejsem i podstawowymi funkcjami programów GIMP oraz Blender 3d. Kursanci pod okiem instruktora stworzą teksturę dla zadanego modelu, zbudują model 3d korzystając z podstawowych brył geometrycznych oraz operacji logicznych. Podczas szkolenia szczególny nacisk położony będzie na techniki wykorzystywane w trakcie przygotowywania modeli 3d na potrzeby gier komputerowych.
- Wstęp do programu GIMP:
- Podstawowe narzędzia programu.
- Praca na warstwach.
- Filtry i efekty.
- Retouch zdjęć i grafik.
- Wstęp do programu Blender 3d:
- 3d View.
- Dodawanie obiektów do sceny - bryły podstawowe.
- Operacje na obiektach: obrót, translacja, skalowanie.
- Łączenie obiektów.
- Przygotowanie prostego modelu do gry - skrzyni skarbów.
- Materiały:
- Wstęp do materiałów.
- Nadawanie wielu materiałów jednemu obiektowi.
- Teksturowanie za pomocą programu GIMP i Blender 3d:
- Mapy UV.
- Przygotowanie mapy UV dla modelu skrzyni skarbów.
- Malowanie tekstur - przygotowanie tekstur dla modelu skrzyni skarbów.
- Wykorzystanie modeli 3d w grze - w środowisku Unity 3d.
- Wstęp do Unity 3d:
- Widok sceny
- Obiekty gry
- Prefaby
- Zaimportowanie modelu i tekstury do Unity 3d
- Rozwiązywanie problemów ze skalą i rotacją.
- Import
- Ustawienie materiału
- Ustawienie kolizji
- Budowa prefaba
UWAGA! Dla uczniów i studentów zniżka 10% na podstawie ważnej legitymacji szkolnej/studenckiej.
Szkolenie bezpłatne !!!
Oferta dotyczy osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy, przewidzianych do zwolnienia (będących na wypowiedzeniu) lub zagrożonych zwolnieniem z pracy z przyczyn pracodawcy.